Kaarten online bestellen
Bij bestellen via de website kunt u gedurende het bestelproces uw eigen plaats in de zaal selecteren, tenzij anders staat aangegeven. Als u online kaarten bestelt kunt u deze betalen met iDeal of Podiumcadeaukaart. U kunt ervoor kiezen de kaarten naar u te laten mailen, dan ontvangt u deze binnen enkele minuten in uw mailbox. Ticketprijs is exclusief tijdelijke restauratietoeslag van € 0,50 per kaart én exclusief reserveringskosten á € 2,- per kaart met een maximum van € 7,50.
Weet waar je koopt
Wilt u zeker weten dat uw kaart geldig is en dat u de juiste prijs betaalt, dan is het belangrijk dat u bij de aanschaf van een kaart altijd kijkt op de website van de artiest, organisator of locatie waar het evenement plaatsvindt. De meeste tickets voor voorstellingen en evenementen in Het Park worden verkocht via deze website: www.hetpark.nl. Daarnaast wordt er ook verkocht via Eventim, Ticketmaster, Paylogic, NTK en GUTS. Twijfelt u, neem dan contact op met onze servicebalie. Meer informatie over 'Weet waar je koopt' via: www.weetwaarjekoopt.nl
Kaarten kopen aan de servicebalie
Kunt u geen gebruik maken van iDeal? Dan kunt u als de servicebalie open is uw kaarten hier reserveren. Ticketprijs is exclusief tijdelijke restauratietoeslag van € 0,50 per kaart én exclusief reserveringskosten á € 2,- per kaart met een maximum van € 7,50. Tenzij anders aangegeven. Daarnaast kunt u er voor kiezen om de kaarten per post te laten versturen. Hiervoor wordt € 2,50 extra in rekening gebracht.
Telefonisch bestellen op langere termijn
U kunt ook telefonisch kaarten reserveren via 0229-291000. De transactiekosten voor het telefonisch kopen van kaarten zijn € 2,- per kaart en een tijdelijke restauratietoeslag van € 0,50 per kaart met een maximum van € 7,50. Tenzij anders aangegeven. Voor voorstellingen die over meer dan één week plaatsvinden, ontvangt u een e-factuur. De factuur dient binnen 5 werkdagen te worden voldaan. Na ontvangst van uw betaling, sturen wij uw kaarten op per e-mail waarmee u toegang krijgt tot de voorstelling.
Telefonisch bestellen op korte termijn
Voor voorstellingen die binnen één week plaatsvinden dient u zelf de kaarten op te halen bij de servicebalie. Het ophalen van kaarten kan tot een half uur voor aanvang van de voorstelling. Ticketprijs is exclusief tijdelijke restauratietoeslag van € 0,50 per kaart én exclusief reserveringskosten á € 2,- per kaart met een maximum van € 7,50. Tenzij anders aangegeven.
All inclusive kaarten
Bij de meeste voorstellingen is het gebruik van de bewaakte garderobe en een drankje in de pauze bij de toegangsprijs inbegrepen. Heeft de voorstelling geen pauze, dan wordt uw drankje na afloop geserveerd. Indien er géén drankje in de prijs is verwerkt staat dit op uw ticket vermeld. De bar in de Hamlet- en Othellofoyer is tijdens de voorstellingen gesloten, tenzij dit anders is aangegeven. Voor uw en onze veiligheid is het niet toegestaan om jassen mee de zaal in te nemen. Voor garderobe en consumptie is een theatertoeslag verwerkt in de kaartprijs.
Lees hier onze verkoopvoorwaarden.
Kaarten ruilen, annuleren, verloren
Het kan natuurlijk voorkomen dat u geen gebruik kunt maken van de door u gekochte kaarten. Uiteraard mag u iemand anders blij maken met de voorstelling. Ook kunt u uw kaarten tot één week* voordat de voorstelling plaatsvindt, ruilen of retourneren. Dit kan door het sturen van een mail, onder vermelding van uw volledige naam en adresgegevens, naar servicebalie@hetpark.nl, telefonisch of aan de servicebalie is dit niet mogelijk. De administratiekosten hiervoor bedragen €2,50 per kaart.
Bij het retourneren van de kaart(en) blijft het aankoopbedrag in tegoed staan op naam en adres van degene die de kaarten besteld heeft. Het tegoed kan gebruikt worden om een andere voorstelling uit te zoeken. Het tegoed is niet overdraagbaar en niet inwisselbaar voor een cadeaubon of contanten en is geldig tot één jaar na uitgiftedatum. Een tegoed kan in delen worden gebruikt als betaling, waarbij het gehele tegoedbedrag wel binnen de looptijd moet worden gebruikt.
Abonnees
*Voor abonnees van Het Park gelden andere voorwaarden.
Verlies van uw toegangsbewijs
Bij verlies van een toegangsbewijs kunt u bij de kassa een duplicaat aanvragen. Dit kost € 1,- per kaart en kan alleen op de dag van de betreffende voorstelling.