
The Cavern Beatles
Ervaar het iconische Beatles-geluid live – direct uit Liverpool!
Veelgestelde vragen
Ruilen of retourneren kan tot één week voor de voorstelling (niet voor de series). Stuur een e-mail naar servicebalie@hetpark.nl. Het aankoopbedrag, minus € 2,50 administratiekosten per kaart, blijft als tegoed staan. Dit tegoed is één jaar geldig en niet overdraagbaar.
Uitgestelde tickets of Smart tickets houdt in dat je op de dag van de voorstelling om 00.01 uur je tickets per e-mail toegestuurd krijgt. We hebben deze keuze gemaakt om zo het doorverkopen van voorstellingstickets tegen te gaan. In je persoonlijke account kan je altijd je gereserveerde voorstellingen terugvinden. Daarnaast ontvang je twee dagen voor de voorstelling een servicemail met meer informatie over de voorstelling.
Ja, dat kan. Degene die de kaarten heeft gekocht, blijft wel de eigenaar en ontvangt dus (gewijzigde) informatie over de voorstelling via de mail.
Let op! Bij voorstellingen waarbij gebruik wordt gemaakt van Smart tickets kunnen kaarten niet worden weggeven.
Het is mogelijk om met een groep (15 personen of meer) een voorstelling te bezoeken. Wel is er eerst toestemming nodig van het betreffende gezelschap of de artiest. Groepsreserveringen kunnen aangevraagd worden door een email te sturen naar servicebalie@hetpark.nl.
Helaas is het niet mogelijk om via het internet een rolstoelplaats te reserveren. Je kunt dit met de servicebalie regelen via e-mail, telefonisch of aan de balie.